Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2014 20:34 - Дивергенти
Автор: viktor1999 Категория: Изкуство   
Прочетен: 828 Коментари: 0 Гласове:
2



 Когато най-добрия ми приятел ме посаветва да прочета Дивергенти и ми разказа какво се случва,си казак тази книга е много тъпа и скучна.Днес той ми я даде да я прочета поглеждайки корицата усетих някакво привличане от нейна страна.Прибрах се разтворих и я и започнах да я чета.Тотава разбрах,че съм бил сгрешил тя беше много ама много интересна.Прочетох от нея първите дванайсет глави.
Разказва се за обществото в Чикаго,което е разделено на пет касти:
БЕЗСТРАШНИ(Смелост)
АСКЕТИ(Безкористност)
МИРОТВОРЦИ(Разбирателство)
ПРЯМИ(Честност)
ЕРУДИТИ(Интелигентност)
На определен ден в годината 16-годишните в града трябва да изберът към коя каста да се присъедини и да и служи до края на живота си.За Беатрис Прaйър изборът е между това да остане със семейството си или да бъде тази, която наистина е... не може да има и двете. И така тя прави избор, който шокира всички, включително и нея самата: Беатрис избира Безстрашните и пътя на куража. Решението й я излага на изключително тежки и жестоки ритуали на инициация и не само. Защото Трис има една тайна, която пази от всички, и за която е предупредена, че разкрие ли я, ще бъде обречена на смърт. Свидетел на нарастващия конфликт, който заплашва да разцепи привидно перфектното общество, в което живее, момичето осъзнава, че тайната й може да й помогне да спаси тези, които обича... или да я унищожи.
image



Гласувай:
2




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viktor1999
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 11204
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930